Hur kontaktar jag vidaXL?

Rapportera ett problem

Om du har problem med din beställning kan du rapportera och lösa dem med våra självbetjäningsverktyg. Logga in på ditt konto och navigera till:
Mitt konto > Orderhistorik;
Hitta den beställning du behöver hjälp med och klicka på Rapportera ett problem.

 

Chatt

Letar du efter snabb hjälp? Starta en chatt med oss. Din konversation hanteras först av vår chatbot (tillgänglig dygnet runt), som är utformad för att svara på vanliga frågor och koppla dig till vårt team vid behov.

Agenternas öppettider: 08:00–20:00


 


FAQ
 

Du kan hitta svaren på de vanligaste frågorna på vår FAQ-sida.

Klicka på knappen nedan för att gå direkt till FAQ-sidan.
 

Gå till FAQ
 


E-post
 

Du kan skicka en komplett förfrågan via e-post genom att fylla i vårt kontaktformulär. Det hjälper oss att förstå vad ditt meddelande handlar om. På så sätt kan vi lösa din förfrågan snabbare.

Du kan förvänta dig ett svar inom 8 arbetstimmar. Om du inte fick något svar, kolla i skräppostmappen. Klicka på knappen nedan för att skicka ett e-postmeddelande till oss.

Mejla oss
 


Telefon
 

Du kan kontakta oss genom att ringa ett telefonsamtal.

Du kan skicka in en begäran om att bli uppringd och vår kundtjänst kommer att kontakta dig inom 1 arbetsdag.

Om du väljer det här alternativet måste du fylla i vårt formulär för begäran om att bli uppringd. Det hjälper oss att förstå vad din fråga handlar om och vi kan påskynda din begäran.

Klicka på knappen nedan för att begära att bli uppringd.

Begär att bli uppringd

Du kan nå oss per telefon från måndag till fredag.
 

Telefonnummer: 08-446 896 63
Öppettider: 09:00 - 11:00