Logga ut
Du är nu utloggad.
Fortsätt
Tack för din anmälan!
Du kommer inom kort få din rabattkod skickad till din e-mail!
Tack för visat intresse för vårt nyhetsbrev

Bekräfta genom att klicka på länken i e-postmeddelandet som vi precis skickat. Tack!

För att få din kupongkod, vänligen klicka på länken i epostmeddelandet vi nyss skickat till dig.

Stäng
GE FEEDBACK

Handla

Hur gör jag en beställning från er webbshop?

Har du hittat en produkt som du gillar och vill beställa den?
Genom att klicka på knappen “Lägg i varukorgen” läggs produkten till i din varukorg. När du går in i din varukorg får du en överblick av alla de produkter du valt att lägga till, tillsammans med antalet samt priset för varje produkt.
När du har lagt till alla de produkter du önskar beställa kvarstår 5 steg innan din betalning är slutförd:

Steg 1 -> Registrering
Du måste ha ett konto för att göra en beställning. Om du inte ännu har ett konto kommer du bli förfrågad att skapa ett lösenord.

Steg 2 -> Leverans
Du kan nu välja en adress som du vill att din beställning levereras till. Adressen kan skilja sig från faktureringsadressen.

Steg 3 -> Fakturering
Din fakturaadress bör fyllas i här. Vänligen säkerställ att adressen är korrekt eftersom att inga ändringar kan göras när beställningen har lagts.

Steg 4 -> Betalningsmetod
Slutligen kan du välja önskad betalningsmetod.
Den största fördelen av att använda kreditkort eller e-plånbok för att betala för din beställning det ger oss möjlighet att behandla din betalning omedelbart.

Steg 5 -> Översikt
Nu presenteras en översikt av den beställning som du har lagt hos oss. Följande information kommer att visas:

• Produkt(er)
• Leveransmetod
• Faktureringsadress
• Leveransadress
• Betalningsmetod

Denna sammanfattning ger dig en sista chans att göra ändringar på din beställning. När du har godkänt villkoren har köpet avslutats.

Orderbekräftelse
Efter du har slutfört ditt köp på vår webbsida blir du omdirigerad till Adyens webbsida där du kan utföra din betalning. Efter beställning kommer du omedelbart att få en bekräftelse av din beställning via epost. Detta epostmeddelande skickas till epostadressen som angetts på ditt konto och består av alla detaljer för din beställning. Detta epostmeddelande är dessutom en validering och slutsats av köpet.


Kan jag ändra min beställning?

När betalningen är slutförd kan vi inte ändra din beställning. Om den inte har skickats kan du fortfarande avbryta din beställning genom att gå till ditt konto och välja alternativet för "Avbryt beställning". Om alternativet inte är synligt är det tyvärr för sent då din beställning redan har behandlats för leverans


Kan jag annullera min order?

Du kan avbryta en beställning ända tills den har behandlats för leverans.
För att göra det, gå till dit konto och välj beställningen som du vill avbryta. Vänligen observera att om du både har produkter från vidaXL och från en extern säljare i samma bestänning, kommer du att behöva avbryta dem separat.

Ditt köp på vidaXL 
Välj "Avbryt beställning" i menyn för "Fler alternativ". Du kan avbryta varje vara individuellt. Om en vara inte kan avbrytas längre är den grå.
Du kommer att mottaga ett epostmeddelande när återbetalningen har behandlats.

Ditt köp från extern säljare
Välj "Avbryt beställning" i menyn för "Fler alternativ" OBS: Det är omöjligt att avbryta en enskild vara.
När din beställning har avbrutits blir du återbetalad automatiskt.


Tid kvar:
Aktuellt bud:
BÖRJA PRENUMERERA PÅ VÅRT NYHETSBREV

Exklusiva erbjudanden

Information om våra kampanjer

De senaste produkterna

*Du kan när som helst avsluta din prenumeration
Välkommen tillbaka! Priset har tyvärr gått upp sen senast.