Cable Bites (SE)

Aktiv sedan: aug 13, 2020 Registreringsnummer: 891129405901 Momsregistreringsnummer: SE891129405901
Om du ångrar dig Har du köpt någonting som inte känns helt rätt? Oroa dig inte, sånt händer. Du kan ångra köpet inom 14 dagar från det att du fått hem produkten. Under perioden 29 november 2019 till och med 24 december så är ångerrätten förlängd. Alla produkter köpta under denna tid har förlängd ångerrätt till och med den 31 januari. Tänk på att du inte får använda produkten eller byta plomberingen (gäller produkter som listas längre ner). Du får tillbaka pengarna så snart produkten kommit tillbaka eller om du kan visa att de har skickats tillbaka. Du måste själv betala returfrakten och produkten ska förpackas väl (gärna i samma förpackning som den kom i). Skicka gärna som spårbart, för kommer paketet bort på vägen till oss får du inte tillbaka pengarna. Tänk på att ångerrätten inte gäller om plomberingen är bruten för dessa produkter: Underkläder och set av underkläder. Badkläder. Peruker och löshår. Piercingsmycken och örhängen. Kosmetiska produkter (inklusive hår- och hudvårdsprodukter och parfymer). Självhäftande produkter som används direkt på huden. Alla typer av s.k. in-ear-hörlurar (d.v.s. hörlurar som sätts inuti örat). Med ovan liknande eller jämförbara Produkter. Avbeställa eller ändra beställning Det går inte att ångra eller ändra en beställning när den väl gjorts. Du kan däremot ångra köpet. Kontakta kundtjänst så hjälper vi dig. Garanti och reklamationsrätt Det står i annonsen eller i infon som följer med produkten vad den har för garantitid. Beroende på vad det är för produkt hanteras vissa garantiärenden av tillverkaren eller av auktoriserad verkstad och ibland direkt av oss. Hör av dig om du är osäker på vad som gäller för produkten du är intresserad av. Alla produkter säljs i enlighet med konsumenträttsliga regler och vi tar hand om allt åt dig vid reklamationer och garantiärenden. Vid fel som varken orsakats av dig eller uppstått som följd av felaktigt användande, repareras eller ersätts produkten på bekostnad av den enskilda butiken, inklusive fraktkostnader. Vi gör alltid en bedömning på produkten när du gör en reklamation eller vid garantiärenden. Om det är fel på produkten eller om du fått fel produkt, bekostas returen av butiken.